Yeni bir ay ve taze bir hevesle, 2 Temmuz Cuma sabahı işe gelirken bu blogu yazmaya yolda karar verdim.
Neler yapacağız derseniz...

Malum haftanın beş günü, günümüzün büyük bir bölümü ofiste geçiyor. Güzel kıyafetleri seviyoruz, ofisimiz de esnek kıyafet kuralları ile tarzımızı yansıtmamıza imkan tanıyor. Hal böyleyken ofiste çekilen fotoğraflarımızı paylaşarak ofis modamızı yansıtmaya çalışacağız.
Çoğul yazıyorum. Çünkü sabah gelir gelmez bu fikrimi ofiste her gün birbirimizin kıyafetlerine yorumlar yaptığımız, tarzlarını çok sevdiğim, ince zevkli iki arkadaşımla paylaştım. Konuşmamızın 10. dakikasında, ilk fotoğraflarımızı çekip post etmek için hazırlanmıştık bile. Saat sabah 08:15 idi.

Özetle hepimiz pek bir heyecanlanlıyız, yorumlarınızı bekleriz :)

12 Temmuz 2010 Pazartesi

Güneş Tutulmasının Ardından...

Yeni bir haftaya merhaba :)
Dünkü Güneş tutulmasının ardından herkeste değişik bir ruh hali var bugün. Sebepsiz bir yorgunluk, durgunluk, fazla enerji, isteksizlik, heyecan vb karmaşık duygular içinde iseniz yalnız değilsiniz. Tamamı Güneş tutulmasının etkisi. Ama genel anlamda güzel günler yaklaşıyor, önden söyleyeyim :)
Astrolojik yorumları daha sonra detaylandırmak üzere şimdilik ara verip bugünkü modamıza dönüyorum :)

Bugün Turkcell Pazarlama ekibimizden bir kare ile haftaya başlıyoruz.
gnçtrkcll ekibimizden Mustafa, bugünkü yeni konuğumuz. Beylerin katılımlarını görmek çok sevindirici. Şıklıklarını belgelemek için peşlerindeyim :)

Günün sürprizi ise Eczacıbaşı İpek Kağıt Pazarlama ekibinden gelen bir kare. (Pilates öğrencim Selin , geçen hafta çok olumlu tepki aldı. Haliye kendisini tekrar burada görmek çok sevinirdirici oldu:) )Bugün güzel Selincime Gülsün Mersin eşlik ediyor. Selin'in elbisesinin rengi ve modeli çok çok güzel - Kanyon L’Amazone. Ayakkabıları ise River Island.
Gülsün'ün etkileyici kurumsal şıklığını da çok beğeneceğinize eminim! Ben özellikle Network gömleğine bayıldım. Eteği Fabrika'dan, ayakkabıları ise Bata.

Benim bugünkü mavi elbisem Beyoğlu Pasajından. Biliyorsunuz Beyoğlu Pasajı sürprizlele dolu, karşınıza inanılmaz markalar ve modeller çıkabiliyor. Ancak bugünkü elbisemin marka etiketi yok maalesef üzerinde. Bundan 2 sene önce, ofiste Özge Çakır'ın üzerinde gördükten sonra çook beğenmiştik bu elbiseyi. Aynı gün gidip Seçil, Figen ve ben aynı elbiseyi almıştık. Bugüne kadar sadece bir defa pişti olduk :) Şu an ise o elbiseye sahip olanlardan bir tek ben kaldım ofiste.

Mustafa Tayfun'u bugün sportif bir şıklıkla görüyoruz. Özellikle gömleğini ben çok beğendim. Aramızda daha sık görmek istiyoruz kendisini :)
Gömlek : U.S Polo ASSN
Ayakkabı: Camper
Pantalon: LTB
Kemer:Jack Jones

Nergül Şentürk:
Bluz: Koton
Pantolon: Mango
Ayakkabılar: Beşiktaştaki bir mağazadan almış, ama adını tam hatırlamıyoruz :( Bluzu ile süper uyumlu ve çok şık bir model.
Küpeler: Vero Moda

Eda Pelin Aksu:
Elbise: Batik (Rengi ve eteğindeki danteleri ile çok hoş değil mi!)
Ayakkabı: Nine West
Şal: Yargıcı

Deniz Görencan:
TuniK: Topshop
Jean: İpekyol
Ayakkabılar: Ash (Bu ayakkabılardan galiba ben de alacağım bir tane :))

Turkcell Ekibi:

Kıskançlık yaratan geniş camlı, aydınlık Eczacıbaşı ofisinden 2 güzel bayan:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder